Digital Food

Programma

Bij Digital Food Conference gaan indrukwekkende topsprekers in keynotes, break-out sessies, paneldiscussies en workshops in op ontwikkelingen in digitalisering van food, onderscheidende business modellen, data driven commerce, online platforms en toekomstvisies in de food industry. 

Kijk hieronder voor het programma.

Zalen
Grote zaal
IJzaal
Studio
Meetingroom
08:00 08:30 09:00 09:30 10:00 10:30 11:00 11:30 12:00 12:30 13:00 13:30 14:00 14:30 15:00 15:30 16:00 16:30 17:00 17:30
Grote zaal
09:45
09:45Aan de vooravond van een maatschappelijke revolutieStrategy WorksMichael van Everdingen
10:20
10:20Gamification als klantbinder in fysieke winkelTouchscreen MarketingRogier Croes
10:50
10:50Koffie Break
11:20
11:20Heineken: de journey naar een data-driven organisatieHeinekenBart de Geus
11:55
11:55Fysieke winkels blijven altijd bestaan, maar dan anders…Interim ExecutiveCor Korteweg
12:30
12:30When Food Itself Goes DigitalInfo supportLammert Vinke
13:00
13:00Lunch
14:00
14:00Picnic van idee naar een van de grootste pure play supermarkten in Nederland met uitbreiding naar Duitsland. Hoe blijf je vernieuwen?PicnicDaniel Gebler
14:35
14:35Session by our partner
15:05
15:05Koffie Break
15:35
15:35De kassaloze winkelAiFiFrank Jansen
16:10
16:10Nederland en de volgende Groene RevolutieFreedomLabJulia Rijssenbeek
16:40
16:40Borrel
IJzaal
10:20
10:20Product design in Foods, the digital wayUnileverMichiel Gribnau
10:50
10:50Koffie Break
11:20
11:20Session by our partner
13:00
13:00Lunch
14:35
14:35Session by our partner
15:05
15:05Koffie Break
15:35
15:35Databased StorytellingFood InsightsWilbert Hilkens
16:40
16:40Borrel
Studio
10:20
10:20Stormachtige groei in Food onlineCrispTom Peeters
10:50
10:50Koffie Break
11:55
11:55Maaltijdboxen rechtstreeks van de boerBoerschappenStijn Markusse
13:00
13:00Lunch
15:05
15:05Koffie Break
15:35
15:35Personalisatie van de digitale merkbelevingFrieslandCampinaFleur Bolhaar
16:40
16:40Borrel