Digital Food

Paneldiscussie: The Future of Digital Food

14:20 30 minutes presentation NL Grote zaal
Jop van Sommeren Coop SupermarktenStephan Bosman StockonStijn Verstijnen DeliverooBart Fischer 7BFT

Debat tussen vertegenwoordigers van spelers met verschillende business modellen uit de hele retail – foodwereld.

Jop van Sommeren

Jop van Sommeren

Coop Supermarkten

Jop is e-commerce manager bij Coop en heeft al 10 jaar ervaring als e-business/e-commerce professional binnen zowel B2B- als B2C omgevingen. Hij is verantwoordelijk voor digitale omzetgroei met als belangrijke thema’s het integreren van de offline en online winkelervaring en het bieden van een ultiem persoonlijke shop ervaring.

Stephan Bosman

Stephan Bosman

Stockon

Stephan Bosman heeft al meer dan 20 jaar ondernemerservaring in de online wereld. Via de reiswereld, Zoover en Weeronline is hij sinds 2 jaar mede-eigenaar en CEO van Stockon.

Stijn Verstijnen

Stijn Verstijnen

Deliveroo

Stijn Verstijnen is General Manager van Deliveroo Nederland. Verstijnen werkt sinds de start van Deliveroo in Nederland aan het de sterke groei van het merk, eerst als Head of Operations en sinds 2018 als General Manager. Deliveroo is beschikbaar in 14 steden in Nederland en werkt samen met meer dan 2.500 restaurants en 2.000 bezorgers. 

Verstijnen heeft eerder in zijn carrière bij Foodora gewerkt bij de opstart het merk in Nederland. Daarnaast heeft hij een Bachelor in Industrial Engineering en 2 masters, in Finance en Entrepeneurship.

Bart Fischer

Bart Fischer

7BFT

Bart Fischer heeft na zijn studie bedrijfseconomie marketing, jarenlange ervaring aan fabrikanten- en retailerszijde. Onder andere als Director Format Development van Albert Heijn. Hij zag zichzelf hierbij oa als de User eXperience manager van de Albert Heijn winkels.

Momenteel adviseert Bart diverse foodfabrikanten, retailers en ontwikkelt daarvoor diverse (oa digitale) concepten.

Gelijktijdige sessies