Digital Food

Moderator

minutes
Bart Fischer 7BFTDick Veerman FoodlogBianca van der Ha Foodlog
Bart Fischer

Bart Fischer

7BFT

Bart Fischer heeft na zijn studie bedrijfseconomie marketing, jarenlange ervaring aan fabrikanten- en retailerszijde. Onder andere als Director Format Development van Albert Heijn. Momenteel adviseert Bart diverse foodfabrikanten, retailers en ontwikkelt daarvoor diverse (oa digitale) concepten.

Dick Veerman

Dick Veerman

Foodlog

Dick Veerman werkte, na studies Romaanse Talen en Wijsbegeerte, jarenlang als strategie- en marketingadviseur. In 2005 richtte hij Foodlog op. Dick vindt het belangrijk dat mensen weten welke rol de productie, verwerking en verkoop van voedsel voor – of juist tégen – onze belangen kunnen spelen. Foodlog ziet hij als de plek waar ‘de strategische conversatie’ van de maatschappij over de toekomst van voedsel en voeding in de 21e eeuw plaatsvindt.

Bianca van der Ha

Bianca van der Ha

Foodlog

Bianca van der Ha is onderzoeksjournalist en senior projectleider bij Foodlog. Foodlog is een online en offline nieuws- en discussieplatform over voedsel, voeding, gezondheid, landbouw en energie. Na haar studie Technische Innovatiewetenschappen aan de TU/e, werkte ze in de energiesector. In 2017 maakte ze de overstap naar food, een onderwerp waar ze haar multidisciplinaire zienswijze goed kan inzetten. Met haar sterkste wapen, vragen stellen, maakt Bianca onderwerpen begrijpelijk en bespreekbaar.