Digital Food

Inspiratiesessie Digital Marketing: Beemsterkaas en Van Dobben succescases B2B als B2C

minutes
Matthijs Wolf addurance

In deze presentatie gaan we aan de hand van 2 klantcases kijken naar hoe je succesvol digital marketing kan inzetten voor de FMCG markt. De klantcases die we behandelen, zijn:

Case 1: Hoe positioneer je Graskaas middels digital video storytelling op een onderscheidende manier versus de markt met als uitkomst een groei in zowel omzet als brand recognition.

Case 2: Digital Marketing strategie gericht op zowel foodservice (Horeca) als consumenten met als doel meer naamsbekendheid en omzettoename van zowel Van Dobben als de betreffende horecaondernemers.

Matthijs Wolf

Matthijs Wolf

addurance

Matthijs Wolf is sinds 2016 Account Manager bij addurance en maakt deel uit van het MT. Samen met Marco Huizer is hij mede verantwoordelijk voor veel van de FMCG-klanten die addurance in zijn portfolio heeft. Ze zagen dat hun onderscheidende propositie binnen de FMCG markt de sleutel tot succes is. Hierdoor heeft het bedrijf een sterke vertegenwoordiging binnen deze markt weten te bewerkstelligen.