Digital Food

Digitale transformatie: van catalogus-bedrijf via online webshop naar online platform building

15:55 30 minutes presentation NL Grote zaal
Dick Slootweg Bidfood

De afgelopen jaren heeft Bidfood een digitale transformatie doorgemaakt naar een online groothandel in een traditionele horeca markt waarbij 98% van de bestellingen online worden geplaatst.

Welke ontwikkelingen zien we voor de komende jaren binnen digital food? Slootweg presenteert vanuit de pijlers ‘verbinding en platform innovatie’ zijn visie op de rol van de groothandel, nu en in de toekomst. Een praktisch en inspirerend verhaal.

Dick Slootweg

Dick Slootweg

Bidfood

Sinds 2005 staat CEO Dick Slootweg aan het roer bij Bidfood (voorheen Deli XL). Onder zijn leiding is de organisatie getransformeerd naar de grootste online marktplaats in foodservice met een omzet van in totaal 750 miljoen. Hierbij staan een persoonlijke aanpak en het creëren van transparantie in de voedselketen centraal.

Vandaag de dag telt Bidfood Nederland 2.000 medewerkers, 25.000 verschillende klanten en 17 vestigingen door heel Nederland. De focus van Bidfood ligt volledig op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant.

Gelijktijdige sessies