Digital Food

De multichannel strategie van 24Kitchen

10:05 30 minutes presentation Workspace
Fiona Cordes Fox Networks Group - 24KitchenPetra Knoth Fox Network Group - 24Kitchen

Wat eten we vandaag?

Fiona Cordes

Fiona Cordes

Fox Networks Group - 24Kitchen

Fiona Cordes is Head of Marketing van 24Kitchen. Fiona is (samen met de channel director) verantwoordelijk voor de marketing, de media en de merk strategie van het crossmediale foodplatform 24Kitchen. Eerder was ze onder andere als Brand Marketing & Concept Manager werkzaam bij Sanoma (Donald Duck) en bij KWF Kankerbestrijding. De laatste jaren heeft ze ervaring opgedaan aan bureauzijde als Creative Concept & Content Director bij MPG Today (onder andere Allerhande)) en bij Today is Canday (oa Jan Linders).

Petra Knoth

Petra Knoth

Fox Network Group - 24Kitchen

Petra Knoth is sinds september 2018 de nieuwe Channel Director van 24Kitchen. In haar rol is zij verantwoordelijk voor de strategie van het merk 24Kitchen, zowel online als tv, voor de implementatie van commerciële partnerships en voor contentontwikkeling. Knoth was eerder werkzaam voor onder andere NET5, TLC en Telegraaf Media Groep. Ook schreef zij het kookboek Smakelijk Kamperen, met meer dan 55 recepten aan inspiratie voor gevarieerd koken op de camping.

Gelijktijdige sessies